luni, 15 martie 2010

end of another day

ce-mi place sa termin ziua zicand...mah, parca azi am facut ceva. ceva mic, dar totusi ceva. ceva ce am facut eu, nu altcineva, eu. si ceva ce poate la un moment dat imi va aduce satisfactii mai mari.

ce insa nu-mi place e sa nu aiba lumea incredere in mine. stiu si eu ce stiu, fac si eu ce pot. promit insa sa nu raman tot la stadiul asta, mai cresc putin si eu. asa cum pot.

stiu ca pe domeniul ala te consideri superior mie. ai avut si ai in continuare unele intariri pe care eu nu le am, inca cel putin. si stiu ca te pricepi, si imi place ce reusesti sa faci. in orice ai nevoie de putin talent si de multa multa munca. nu te-a prea interesat partea cu a ma invata si pe mine. si voi ramane tot aici. pana ma satur si ma apuc sa invat singura. chiar ma excluzi din asta. chiar crezi ca eu nu pot? ca nu-s capabila sa folosesc cateva butoane si setari? doar ca nu stiu, inca. si nu sunt prea importante parerile mele cand vine vorba de asta, ca vreau, ca nu vreau. corect, pt un om caruia nu prea ii pasa de mine asta ar fi varianta corecta. dar pentru un om care se include in alta categorie, poate alta ar fi solutia. oricum, asta e. doar ca ma deranjeaza. si unele chestii s-au transformat in subiecte putintel mai sensibile.

nah oricum. e prea tarziu acu' pt meditatii de genul asta. un somn bun ar fi o calauza buna. noapte buna pentru toti puii din lumea asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu