vineri, 5 martie 2010

turn left...turn right...

cateodata mai prinzi a fork in the road. si alegi. si ramai cu alegerea aia. fiecare alta carare care ti-a rasarit atunci se inchide. si speri doar sa fi facut alegerea corecta. si poti sa te gandesti oricand la celebrul ce-ar fi fost daca?... si poti ghici, te poti vedea in cu totul alta ipostaza decat in prezent. daca te ajuta sau nu...de cele mai multe ori nu. alegerea e facuta, ca o poti desface sau nu. poate ca vrei, poate ca ti-e prea frica.

poti sa o iei de la inceput? n-am prea crezut in asta. n-am reusit sa inteleg cum poti sterge atatea si atatea lucruri pe care deja le-ai aflat si sa ai un fresh new start. nu... sau cel putin nu cand vine vorba de o persoana. cum sa nu mai contez pe tot ce stiam despre el, cum sa fiu eu noua intr-o relatie noua? cum sa ajung din nou la...salut, eu sunt x. ma bucur sa te cunosc, la prima roseala si la tot tacamu'? mi se pare prostesc...greu de-a dreptul. prea mult, prea infantil, mult prea degeaba. viata iti aduce multe sanse, le poti folosi si fara sa o iei de la 0. daca prima oara nu ai reusit...ce te va face sa reusesti a doua? nu mai am incredere in asta. nu mai am.

Un comentariu:

  1. - De ce descurajezi oamenii ?
    Incercati dragilor ! Niciodata nu e prea tarziu sa schimbati ceva ! Poate fi mai bine sau mai rau , dar pana nu veti incerca , nu veti stii! Si va intreb : mai bine traiti cu regretul ? Nu e prea comod , pe cuvant !
    Hai , mai gandeste-te scumpa mea !

    RăspundețiȘtergere