luni, 24 mai 2010

in prag de examen

am cel mai prost sistem de invatat. adica niciunul. sistemul ala care in perioada sesiunii cere multa cola, multa mancare si ochii imi sunt tot timpul obositi. ala care spune -hai, mai ai 3 ore si termini de citit cartea aia stupida-.

azi am terminat de citit cartea aia stupida. aia cu copyright din 96. asta ca sa vezi cat de mult intereseaza pe generatia aia care preda cand mama mergea la cursuri sa fie la curent cu ce se mai intampla. si nu numai ca multe chestii de acolo sunt depasite, si ca unele modele prezentate s-au dovedit in 2010 ca au niste goluri imense si nu aduc mai nimic bun. dar se mai si lauda stimata profesoara ca din cartea ei inca invata studenti...hmm....nu zau? si asta cand tot stimata profesoara se mira cat de usor avem noi acces la informatii. cum cu un singur click poti downloada un articol, articol care pe vremea ei trebuia sa il citeasca pe ascuns pentru ca nu li se permitea atata informare. la ce bun? cand tot din carti tiparite in 96 invat. stupida carte.

si parca vad ca maine ne prezentam la examen si iesim de acolo intreband- si la ce am invatat toata cartea aia?- in fine. nici nu are rost sa ma gandesc de pe acu la asta.

mi-e prea somn. si e sarbatoare. so, enjoy the night.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu