luni, 19 iulie 2010

fara fluturasi

ce bine e sa te simti indragostit. sa nu poti sa iti imaginezi cum ar putea merge ceva rau in relatia ta. sa nu poti sa il lasi sa plece pana nu-l strangi bine bine in brate si sa iti simti mana prea singura atunci cand el deja a plecat. sa suni si sa trimiti sms-uri dragute, mai mult sau mai putin siropoase dar care iti aduc si tie un zambet pe buze cand le primesti. sa zambesti fara motiv, sa simti fluturasi. eu una nu cred ca am simtit vreodata fluturasi. la mine e diferit. eu simt caldura...ma simt calda, o caldura care abia mai incape in mine. si e asa bine.
si sa ajungi sa cunosti fiecare bucatica din el, sa ai partile tale preferate si ritualurile care de dinafara ar parea stupide. si toate lucrurile care sunt doar ale voastre. si prima poza in rama, pe care eu una o vad de fiecare data cand stau in pat. si primul sarut... dupa care il lasi putin sa astepte si sa-l doreasca. si sa fie bucuros tocmai pentru ca l-a obtinut. si jocurile, si cunoasterea de la inceput, si discutiile care se intind tarziu in noapte, poate in compania lui si a unui pahar de vin. si racoarea de seara dupa o zi caaaalda, si el care acum se simte in largul lui in pas de plimbare, ceea ce nu se intampla foarte des. si niste ochi mari cu gene lungi care nu pot parea mai sinceri decat atunci cand te priveste. si momentul in care il revezi si oricat de nasoala ar fi fost ziua ta nu poti sa nu zambesti, macar o data. si cand ii recunosti mersul de la distanta mare, si cand ti se pare ca il vezi in troleu si ii zambesti unui necunoscut crezand ca e el. si cand inveti cu adevarat sa imparti, sa gatesti, sa scoti pete, sa duci gunoiul si alte chestii banale. iti da motive sa incerci sa inveti de toate, sa faci chestii mici care lui ii fac placere...cum ar fi clatitele. si e interesant sa faci toate chestiile astea banale...tocmai pentru ca le faceti impreuna, e si asta o modalitate de cunoastere. si cand se trezeste tot adormit si imi trage mana stanga peste el ca sa il iau in brate, sau cand ma cuibaresc eu in bratele lui si ma simt in cel mai sigur loc de pe pamantul asta. si cred ca as mai putea scrie inca cateva zile si n-as reusi sa mentionez fiecare mod in care ma face sa ma simt calda, sa ma simt ca si cum acolo e locul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu