miercuri, 23 decembrie 2009

oamenii se cearta in preajma sarbatorilor. e mai mult stres, trebuie lucrat impreuna pentru toate pregatirile. te obliga sa accepti, tolerezi, si sa ai contacte stranse cu cei de langa tine. te face sa nu mai ignori, sa depinzi. te face sa te gandesti inca o data la ceea ce ai ales...sau la ceea ce ti-a fost dat.

m-am vazut de mai multe ori in perioada sarbatorilor in postura de a incerca sa nu fac ceva aiurea, sa nu gresesc cu ceva, sa nu uit sa fac ce mi se spune, sa par ocupata, si sa uit ca totul ar trebui sa fie amuzant. sa incerc sa evit o cearta in loc sa ma bucur de toate lucrurile mici.
anul asta am reusit pana acum sa evit certuri...am pasat altora sa treaca prin experienta asta, desi as fi preferat sa ramana la mine. sunt obisnuita, pot face fata si chiar vroiam pentru tine un craciun placut, cu multa caldura, sa te bucuri de ei. imi pare rau ca nu e asa. si imi pare si mai rau ca nu pot sa fac nimic.

dar nu se stie niciodata. craciunul apare cu tot cu miracole. maine poate totul va arata altfel, zapada nu se va topi la fel ca si azi, familia va impodobi impreuna bradul, toata casa va mirosi a mancaruri delicioase. colindatorii vor aparea si te vei simti bine cu ei. isi vor face aparitia si niste cadouri mumoase, simbolice si facute cu drag. si daca asta nu se va intampla, oricum am amanat craciunul in anul asta, asa ca...in 26-27 vei primi toate astea. toate astea cu toping de multa multa iubire. pentru ca esti o minune, si meriti mult mai mult decat iti poate oferi viata asta.

Un comentariu:

  1. ador finalul ..... ce declaratie frumoasaaaaaaaaaaa :"pentru ca esti o minune ..."

    RăspundețiȘtergere