miercuri, 29 aprilie 2009

nimic

d c sa ma repet? am vrut cu totul altceva. ceva care sa nu ma ingradeasca, ceva care sa ma faca sa simt fara regrete si fara ascunzisuri. nimeni nu TE PUNE sa faci nimic. ti-am impus eu ceva? foarte rau daca am facut asta. e impotriva a ceea ce vreau. nu trebuie nimic. faci pentru ca vrei, faci pentru ca simti. nu e nimic scris. e ceva ce tu vei scrie in fiecare zi. si nu-mi place. m-ai facut sa ma simt mica, m-ai facut sa simt ca nu conteaza ceva ce eu am creat si am dat doar cateva permise de trecere. si unul era pentru tine. al treilea permis iti era destinat. fara regrete, fara batai de cap. fara nimic care trebuie, eu nu sunt langa tine pentru ca trebuie, si n-o sa fiu nici de acum inainte. pentru ca NU trebuie, sunt doar eu...si eu vreau, nu trebuie. eu am inteles asta de la inceput, asta e ceea ce mi-am propus. sa nu TREBUIASCA nimic, sa pot intra in ceva pentru ca vreau si sa primesc totul cu timpul, incet sau mai repede, in ritmul nestabilit initial si dictat de moment. ce e asa greu in asta? faptul ca te arunci cu capul inainte? eu am incredere. atat in tine cat si in mine. stiu ca nu voi primi mai mult decat pot duce si nici nu vreau sa primesti mai mult de atat. mi-am propus sa nu doara...deloc! sa fiu libera din orice punct de vedere. si sa imi placa, sa astept cu nerabdare si sa imi bata inima mai tare pentru ca am avut curajul. si il am. poate nu mai sunt la fel de sigura. nu vreau sa ma interpretezi gresit. de ce am impresia ca asta faci?

don't be sad...it can't be everything perfect
oare asa sa fie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu