sâmbătă, 2 mai 2009

in parc

cursuri care nu se tin= banca in parc. in jur lumea doarme. le dai putere oamenilor care te observa cand dormi, visezi si care poate iti asculta respiratia atunci cand tu esti intr-o alta lume. eu adorm dupa el, eu ii simt miscarile atunci cand viseaza, eu ii masor ritmul respiratiei. si nu imi place, eu nu dorm. ma las privita atunci cand dorm, el nu stie asta. kid, will you hold me when i sleep? nu stiu sigur ce vreau, dar stiu clar ce nu vreau: un om care adoarme intotdeauna inaintea mea, care ma lasa in lumea asta si trece dincolo fara mine.
muzica in casti, doi porumbei de observat. si totusi...ma uit in directia din care tu ai venit in ultimele doua zile, stau pe banca pe care stateam noi amandoi, simt tramvaiele si te astept. si stiu ca nu vei veni, chiar eu ti-am spus ca azi nu, dar asta nu inseamna ca nu te astept, ca nu vreau sa ma surpinzi. hey kid, do wishes count at all?
inca un tramvai. lumea e linistita si se relaxeaza. ei nu stiu nimic.
azi ea m-a intrebat cum de sunt atat de caring... ca pana acum eram mai reticenta. de ce nu te intreaba pe tine? tu esti schimbarea mea. ador felul in care ma strangi in brate atunci cand ma arunc spre gatul tau. iti place si ma aduci mai aproape. si stiu ce sunt, imi dai certitudinea, imi areti ca nu iti sunt indiferenta si ca exist in lumea ta.
oare la ce te gandesti acum? ai vrea sa iesi si sa ma intalnesti? oare cum ma vezi tu, cum vezi toata pseudorelatia asta? mi-ai spus ca nu te simti comfortabil, ca nu vrei sa il cunosti. de ce? sa fie pentru ca nu ti-ar placea sa ma vezi langa el? oare te-am prins? poate asta vreau, i just try to matter, vreau sa ai si tu ceva de pierdut. sa nu fii sigur pe mine, sa nu incetezi sa ma surprinzi (placut!!!!!!!!). stiu ca e ceva in tine. can you do this for me?
si totusi cat vei fi dispus sa dai din tine? sa dai pentru ceea ce azi, aici si acum, sa nu gandesti in termeni de reguli si doar sa enjoy the ride? pentru mine ar fi ceva nou, vreau asta. un om e facut din toate experientele prin care a trecut, cu cat sunt mai multe cu atat esti mai mare ca om. fara termeni precum bun/rau. de ce ar fi ceva rau intr-o experienta care te ridica? viciati de societatea in care traim? avem cuvinte pe care foarte putini le inteleg si chiar si mai putini stiu sa le foloseasca corect. niciodata, intotdeauna, regula, bine, rau. with the moonlight to guide you, feel the joy in life.
esti mai mult decat pari, altfel de ce reactionez asa? on a day like today, the whole world could change. u believe that too, don't you?
nu vreau o marioneta, ma am pe mine si e de ajuns. vreau o persoana puternica dar care sa stie cand sa ma lase sa preiau controlul. vreau pasiune, un om care sa stie ce ii place si sa aiba viziune. vreau sa stiu incotro vrea sa se indrepte. vreau asta pentru mine, vreau sa fiu sigura si sa nu ma las, orice-ar fi. vreau sa stiu unde vreau sa ajung. chiar daca drumul e foarte important... ai nevoie de o destinatie, sa poti recunoaste momentul in care ai ajuns. vreau ca totul sa fie mai colorat incepand de azi, la fel ca si papadiile pe care le-ai observat.
vreau un pachet mare mare de creioane colorate care pot scrie pe orice. vreau sa prinzi in mine ceea ce majoritatea nu vede, asta e esenta oricarei arte. si m-am simtit bine, aici, fara tine.
gata. plec. spre o lume mai reala, spre un univers nemarginit :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu