duminică, 8 noiembrie 2009

for my diary

vreau sa iti arat cat de bine e sa te simti iubit. sa vezi si sa simti ca apartii unui loc, langa o persoana, ca esti important si ca disparitia ta ar fi simtita. iti da mai multa incredere in tine. iti da ocazia sa te deschizi si sa experimentezi ceva nou. vreau sa fii sigur de mine, de motivele pentru care am ramas si am facut tot ceea ce m-a adus in punctul asta.

dar nu stiu cat voi putea face toate astea si sa raman la acelasi nivel. sa tot dau fara sa astept in schimb. sau sa ma multumesc cu ceea ce imi dai tu atunci cand ai chef. stiu inca de pe acum ca nu e un schimb echitabil. ca uneori faci si spui, alteori esti ca o usa inchisa, nimic... si raman pentru ca ma cunosc. pentru ca vreau ca si tu sa poti face acelasi lucru si sa inveti. incerc sa am rabdare, sa le iau pe toate asa cum vin. incerc sa uit ce am avut pana acum si sa nu ma gandesc cum e sa nu simti ca esti cel care iubeste si ofera mai mult. doare sa vezi cum regresezi pe plan sentimental. dar am ajuns sa cred ca asta e lectia prin care nu am trecut pana acum si ca m-ar ajuta sa inteleg mai bine si asta.

poate lucrurile se vor schimba. fie ca vei fi tu sau eu obiectul schimbarii. am luat o decizie...am de gand sa raman cu ea. pentru ca am avut motivele mele cand te-am ales. pentru ca vreau sa stiu cine esti. pentru ca ma atrag enigmele si cazurile care par pierdute, dar care se rezolva intr-un final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu