joi, 12 noiembrie 2009

m-am enervat

sunt incredibil de schimbatoare. orice mica chestie ma face sa tot gandesc, sa ma blochez undeva intr-o alta lume. pana si pe mine ma oboseste. sa nu mai pun in calcul si pe ceilalti care nu inteleg ce se intampla. pur si simplu. gandesc. si gandesc ca de ce e asa, ca de ce nu faci aia, ca de ce ai zis si acu nu faci, si ca sigur e ceva cu mine pentru ca tu nu faci. si e nevoie de timp pentru a gandi toate variantele astea. so...pur si simplu ma deconectez si ma uit la nori. si vezi ca ceva nu e bine, dar nu faci legatura. nu vezi contextul. si eu sunt prea obosita sa tot explic.

m-am saturat ca tu sa pui in spinarea mea totul. sa ma pui pe mine sa aleg cand de fapt nu-mi dai de ales. ce? sa o duc asa in continuare fara niciun scop sau tinta? ca doar tie putin iti pasa. m-am plictisit sa fiu de bad guy si tu victima mea. sa am mustrari de constiinta pentru ce? pentru faptul ca pot mai mult si ca nu esti in stare sa ma tii acolo langa tine? ia mai zboara si tu fara ajutorul meu.

Un comentariu: