vineri, 10 iulie 2009

bucati de fericire

*unii atunci cand prind in bus un loc langa geam

*altii cand au locul de langa geam in avion si stau cu obrazul lipit pentru a vedea cat mai multe si mai bine

*ea atunci cand i se spune...multumesc pentru masa mami, a fost foarte bun

*eu atunci cand ii vad zambind

*unii atunci cand primesc cadouri

*eu atunci cand nu se mai opreste din ras, vede ce i-am oferit de ziua lui.

*unii atunci cand fac o bucurie cat de mica cuiva necunoscut. se pare ca si broastele mai au cateodata par.



*unii atunci cand se plimba zambind pe strada si observa ca nu sunt singurii.

*eu...poate si pentru o ciocolata venita la momentul potrivit.

*o melodie aparuta din senin care te trimite la trecut. si iti amintesti. si...



*sa ajungi acasa dupa o zi lunga si sa fie acolo cineva care sa te imbratiseze.

*sa iti spuna ca te va duce sa vezi ceva ce l-a facut ce e el acum.



*pentru unii, sa fie ziua lor. pentru altii, sa fie aniversarea celor apropiati.

*sa ajungi in varful muntelui. (fara a fi mancat de lupi, ursi sau alte animale)

*sa fie acolo cineva dimineata care sa te sarute...sa te tina in brate si sa nu incepi ziua singur. sa fie si persoana pe care tu o doresti.

*sa ii lasi sa se apropie mai mult decat s-ar fi gandit vreodata ca vor vrea. si sa mai vrea.

*sa ti se demonstreze ca insemni ceva. ceva mare. ceva vital.




*sa faci dragoste pe furtuna.

*sa iubesti cu cea mai mica si neinsemnata parte din tine. da, poate si cu degetul mic de la piciorul stang.

*sa iti numere incet toate alunitele, sa le adauge la colectie cu un sarut si sa nu se opreasca pana nu le numara si pe cele doua din talpa piciorului drept.

*sa nu iti spuna nimic si sa intelegi tot.



*sa vezi ca ai pus suflet in ceva si cineva apreciaza.

*sa ti se spuna te iubesc, si mi-e dor de tine. de catre persoane de acelasi sex, de rude, de iubiti, de persoane care conteaza.

*sa gasesti locul care te face sa zambesti de fiecare data cand ajungi acolo.




*un vin bun si o discutie care se intinde mult in noapte.

lista poate continua mult si bine. poate ma axez eu prea mult in fericirea mea pe lucruri care nu pot fi cuantificate, pe sentimente si trairi. dar asta conteaza. eu cu asta raman peste ani si ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu