duminică, 5 iulie 2009

pentru o vara frumoasa.

nu sentimente, nu fericire, nu planuri exacte. nu, pentru o vara frumoasa. cam vag, fara delimitari. am o stare ciudata. prea multe lucruri care se bat cap in cap, prea multa absenta. atat eu cat si ei. e mai usor asa, e mai sanatos. nu si pentru mine. ma consum degeaba. nici nu stiu pentru ce. macar sa stiu pentru ce. am ajuns iar in situatia pe care o cunosc asa de bine in care nu pot alege, nu stiu ce. si imi gasesc motive sa ies din casa, sa pot sa plec. vreau sa plec. mi-a facut pofta. vreau sa plec la munte. sa stau o zi intreaga printre copaci, sa urc. sa ajung seara la cabana epuizata sa dorm sau sa fac sex. asta vreau acu. si nici aici n-am certitudinea ca va fi ce-mi doresc. daca imi doresc ceva.

ada: eu vad ca m-am apropiat de tine
kid: dap
ada: si nuj....parca te deranjeaza asta
kid: da?
ada: cateodata da
kid: da-mi un exemplu
ada: nuj
kid: nu stii
ada: poti fi f schimbator
ada: cateodata sa fii acolo si altadata sa pari asa pierdut
kid: si tuuuuu
ada: sa imi acorzi atentie si total opusul
kid: nu-s genu care sa dea atentie nonstop
ada: nici tu nu stii ce gen esti
kid: bine mai minune

si cand nu iti place aici, o iei spre alta lume
kid: basme... zmei
kid: capsuni
ada: odata ca-n povesti
kid: viermi
kid: pitici
kid: zapada
ada: printi
kid: balauri
ada: castele
kid: rauri
ada: cai
kid: frumosi
ada: 6?
kid: sase
ada: dihanii
kid: latratei
ada: mar
kid: verde
ada: rosu
kid: roz
ada: roz prin basmele noastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu