joi, 2 iulie 2009

......................................

a plecat. inca nu realizez asta. m-am obisnuit cu alarmele false din ultima saptamana. am prins ceva imunitate. dar voi simti eu destul de repede ca nu mai e prin zona. ca voi ramane cu un numar favorit pe care nu-l voi mai putea favoriza. si imi va fi dor sa vorbesc cu ea zeci de minute, si sa ma surprinda cu un...hai sa ne intalnim. sa ma certe cand fac tampenii si cand ma gandesc prea mult la mine.
si da, nu moare. doar pleaca. si simt ca nu mi-am luat ramas bun asa cum trebuia. pentru ca nu e ramas bun. e ramas rau. si deja ma apuca melancoliile. ce naiba oi face eu atata timp? daca o iau razna ce se va intampla? nici nu vreau sa ma gandesc. mi-a plecat alibi-ul, mi-a plecat iubita. si o las, am lasat-o si am incurajat-o. sa plece departe de mine. si sa aiba de unde sa se intoarca. cu bagaj mai mare, la propriu si la figurat.
dar incep sa ma agit, sa gandesc, sa fac conexiuni...sa realizez. ma comport copilareste, dar n-am mai fost de mult timp departe una de alta asa mult. ce dor imi va fi...
pleaca. traieste si intoarce-te. intoarce-te mai mare. eu cresc aici. tu acolo. vom fi mai aproape ca niciodata. ne putem pune in practica puterile telepatice. le-am cam neglijat in ultima vreme.
ti-am dat sfaturi de cacao, ti-am spus ce am stiut pe moment. am turuit ceva. aiureli. esti pe cont propriu. asta iti doreai...desi era alt context. profita cat de mult poti. si nu te lasa la nimeni. pentru ca le poti tine piept...
poti duce 6 sticle goale. ce altceva mai ai nevoie? deja mi-e dor........................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu