vineri, 1 ianuarie 2010

inceput

n-am facut liste. nu am vrut sa ma gandesc la ce am realizat in anul ce a trecut, nici unde vreau sa ajung in 2010. nici nu stiu unde. dar pot incerca.
# sa-mi iau licentele anul asta cu note cat mai mari, de preferabil peste 9.
# sa imi dau seama unde imi e locul. sa pot alege si sa fiu 100% sigura pe alegerea mea (asta dupa ce aflu ca obiectivul lui pe 2010 e sa ma recucereasca. n-o sa-mi fie foarte usor)
# un job in domeniu ar prinde foarte bine.
# inscriere la master
# vara la mare, ar merge si ceva creta in peisaj
# sa citesc chiar mai mult decat o fac acum
# sa imi dau seama ce imi place, sa experimentez cat de mult domeniul
# experiente noi, oameni noi, prieteni mai aproape, mai multa atentie si energie
# mai multe zambete si imbratisari calde
# activitate !!!
# sa fac ceva cu burtica asta:))

lista ramane deschisa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu