sâmbătă, 9 ianuarie 2010

paleala

m-a palit o chestie. cum e mai bine? sa il prezinti pe noul tau iubit prietenilor tai si sa il incluzi in iesirile voastre sau pur si simplu sa nu?

fiecare e cu avantaje si dezavantaje. o fi sau nu mai usor sa stie fiecare parte de cealalta, sa poata sa se inteleaga, sa le placa compania la gramada. dar daca el nu-i place? sau e chiar invers? ca ii zici, ca nu...ca stie sau ca nu... nu-l vei mai lua atunci cand iesi cu ei. sa fie asta motivul? dar atunci cand totul e ok intre ei? de ce in continuare alegi sa tragi linie intre? tu esti iubita mea, iar ei sunt prietenii mei. cand ies cu tine, ies cu tine...cand ies cu ei...atunci ies cu ei.

intr-un fel e mai simpla abordarea asta. pretenii in comun devin o provocare, uneori chiar si o problema in momentul in care cuplul nu mai e cuplu. daca ce e al meu e al meu...si ce-i al tau e al tau...macar pe astia nu-i pierzi. suportul social. te ajuta ei sa treci peste momentul ala..oricum...ei nu iti cunosteau partenerul...n-au cum sa ii tina partea lui.

asa...si de ce sa il prezinti, sa il inviti? pentru a simti si omul ala ca...uite...ei sunt prietenii mei, tu esti iubitul meu...sper ca va veti putea intelege. mie imi placi...asa ca nu cred ca ar fi cazul sa nu te placa si ei. nu sa-l lasi acasa sa te astepte atunci cand tu mergi la pizza cu ei...desi...pizza? mie imi place pizza...heiii...

in fine. eu o vad ca o simpla implicare... vad si nevoia de a avea ceva pentru tine... vad si plictiseala care apare dupa o anumita perioada in care vezi doar persoana aia. dar mai stiu si ca imi place pizza.

later edit:
"it was an awkward weird evening, din cauza actiunilor fara sens ale unora la care tineam mult. A s-a dat si la mine si la F, dupa care a ajuns sa planga pe umarul meu de crushul ei pt M..."

asa....si cred totusi ca mi s-a raspuns la intrebare... in pana mea... macar am prins unul sincer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu