duminică, 31 ianuarie 2010

reevaluare

am trecut intr-un an nou cu o oarecare viata noua. pentru ca a fost un an al schimbarilor, pentru ca stiu si ca 2010 va aduce si mai multa schimbare, sper totusi sa fie inspre bine. am trecut bucurandu-ma de anumite persoane si incercand sa nu plang pentru altele. altele care faceau pe martirii. altele cu care eram in acea zi...cu cativa ani in urma. si nu ai cum sa stii in care categorie te vei incadra chiar tu la sfarsitul acestui an. daca vei avea de bifat multe lucruri bune de pe lista sau daca le vei transfera pe majoritatea pe anul care va urma.

poti doar incerca, sa vrei sa faci ceva, sa te bagi cu capul inainte, sa iubesti si sa lasi lumea sa te iubeasca, sa scoti ce e mai bun din situatiile in care esti si sa nu uiti niciodata ce e important pentru tine. asta mi-am propus. chiar daca uneori mai uit, ma enervez si imi vine sa imi bag picioarele in toate si sa plec, chiar imi pasa. si am sa incerc sa arat asta mai mult.

nuj in ce masura mai pot transforma basmele in realitate. nuj in ce masura mai cred in happy ever after. dar poate ma surprinzi. ms ca ai crezut tot timpul in noi. poate reusesti sa ma inveti si pe mine cum se face asta. poate in cativa ani te voi face sa renunti la cele doua 'eu n-am sa'. dar hai sa luam totul asa cum vine, sa vedem prezentul si sa ii lasam pe acei noi din viitor sa isi traiasca viata. pentru ca suntem noi oameni faini si poate chiar ne e locul impreuna. daca nu, vezi ca n-am uitat ca pot apela la tine oricand voi avea chef sa pap o prajitura in oras. si chiar cred ca o voi face.

2 comentarii: