marți, 9 iunie 2009

intalniri

azi am revazut o persoana care mi-a fost tare draga. am lucrat la un moment dat impreuna. munca grea pe bani foarte putini. si m-a impresionat simplitatea si modestia ei. si cat de deschisa a putut sa fie in fata mea. mi-a povestit despre toata familia ei, despre prietenul ei, despre copilul lor, despre alegerile pe care le-a facut...situatie deloc roz, dar totul povestit fara regrete si cu mult drag. si e o fata isteata, isi punea anumite intrebari, poate ar fi ajutat-o mai mult sa se nasca intr-o alta familie, sa primeasca mai mult suport. si era foarte harnica, nu se dadea inapoi, ajuta pe oricine nu se descurca. si isi impartea biscuitii cu mine. baietelul ei era pe atunci micut, poate ceva mai mult de 1 an. si ce iubea ea cel mai mult erau zilele libere pe care le petrecea cu el in parcul mare. am iesit si eu de cate ori cu ei. piticul era tot un zambet, nu stia el de greutati sau neajunsuri. si avea doi ochi albastri de toata frumusetea care ii radea mai tot timpul. si ii placea vata de zahar. tot se murdarea savurand-o.

azi era la fel de frumoasa, ochii inchisi la culoare, bruneta cu parul prins, tenul masliniu, imbracata lejer. dar avea ceva nou. resemnare. statea langa fiul ei pe o banca. el a crescut, era cuminte si se juca cu picioarele.

a venit bus-ul. 36-le. si s-au ridicat amandoi de pe banca, ea i-a intins mana iar el a acceptat-o hotarat. erau atat de frumosi. era o mama cu copilul ei. o mama resemnata, cu un tricou nou intr-o punga transparenta de plastic. si mi-am amintit de perioada aceea. primul meu salariu. prima mea mare iubire, primele senzatii cu adevarat importante. cat de multe am invatat in perioada aia, cate usi si ferestre am deschis atunci pentru a ajunge aici. si sunt melancolica. si imi e atat de draga fata asta. a fost o prezenta inedita, venita dintr-o alta lume cu care eu nu aveam tangente.

anca, iti doresc tot binele din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu