luni, 8 iunie 2009

m-am simtit cu adevarat libera.



mi-a placut si mai vreau. senzatiile puternice dau dependenta. si imi amintesc acu de o carte pe care am citit-o. o carte '' in voga''. cat de plina de senzatii a fost cartea aia. am simtit-o pana si eu, pdf-ul ala m-a inspirat. si mi-am dat seama cat de mult imi place sa pozez lumea. sa fac portrete. sa prind un zambet autentic, o emotie. uhhh... e atat de mishto.



si am revenit. am dat de oamenii pe care i-am lasat. pe unul l-am cam ignorat...pur si simplu nu simteam nevoia de a sta aproape de el, de a ma comporta conform rolului meu in viata lui. si il doare. il vad incet incet cum isi pierde tot avantul. si sunt o nenorocita pentru ca ii fac asta exact acum. nu merita, mi-a fost aproape foarte multe timp, chiar daca de multe ori era absent cand aveam nevoie...dar incearca, si nu intelege, si il resping in continuare, si ma doare chiar si pe mine. oamenii nu se schimba, pur si simplu cunosc mai multe, se redescopera. si am bagat si cliseul. dar...poate ca totusi e adevarat.

cel de-al doilea. se comporta normal. asa cum simte. si la capitolul asta, poate ca tot eu sunt cea care simte mai mult. nu am ce sa ii reprosez. stiu in ce ma bag, stiu cum e. stiu si cum nu e, chiar daca el spune contrariul. ti-am si demonstrat ca iti place, ca nu e cheesy. e doar...normal. desi normalitatea nu ne prea caracterizeaza. cel putin nu la capitolul asta. si se comporta asa cum e, chiar daca asta nu e uneori indeajuns pentru mine. dar am sa te provoc in continuare. nu vreau sa te las sa imi scapi asa usor, i see so many interesting things in you.

vroiam sa fac un pact. un pact cu tine, ada. iti multumesc pentru ca ma lasi sa iti folosesc jurnalul. un pact deci. vroiam sa imi propun ceva. sa fiu mai intelegatoare si mai aproape. sa incerc sa ajung din nou unde eram. sa imi schimb tonul. sa fiu acolo. sa se simta bine. si asta, macar acum, in perioada sesiunii. pentru ca il vad, pentru ca il simt. si nu imi place deloc. ada, ce vrei sa imi iei in cazul in care nu reusesc sa indeplinesc pactul? cu ce vrei sa ma pedepsesti? alege ceva care sa ma doara, sa simt.


5 comentarii:

  1. loved the kid too much :)

    RăspundețiȘtergere
  2. s-ar simti bine pe o perioada determinata , perioada sesiunii si pe urma ar reveni totul la normal . ce rost are sa amagesti? ce rost are sa te amagesti ca poti face ceva cand deja esti altceva ...
    sper ca n-am fost prea rea . sunt doar sincera si cred ca asta te-ar ajuta mai mult acum decat ceva inflorit.
    te pup si sper sa iei deciziile corecte. indiferent de rezultat , voi fi aici , oricand vei avea nevoie de mine :).

    RăspundețiȘtergere
  3. @exposemaximum
    thanks. she is very cute. and she knows how to make herself loved.
    and welcome!

    RăspundețiȘtergere
  4. ms isys. esti pe frecventa. dar de ce simt ca incep iar sa ma schimb?

    RăspundețiȘtergere
  5. suri:
    pactul nu e sa il faci sa se simta bine pe perioada sesiunii. sau nu ar trebui. atunci ar fi doar expresia milei, nimic din "mai intelegatoare si mai aproape". ai face doar mai mult rau.
    pactul e sa il faci sa se simta bine incepand de acum. sau ar trebui sa fie. sa fii mai intelegatoare si mai aproape, mult mai deschisa, foarte hotarata si incapatanata, cu multa incredere, tu insati mereu.
    simti ca te schimbi? e normal, nu e vina lui. arata-i schimbarea, nu-l exclude pentru ca nu o descopera singur. te redescoperi? inseamna ca de-abia te cunosti tu insati. cum vrei ca el sa stie ce inca si tu inveti? gaseste-te pe tine insati si apoi cere-i si lui sa te descopere.
    daca tu il simti departe, si el te simte departe. nu intotdeauna extremitatile se intalnesc la jumatatea drumului, uneori merge una spre cealalta.
    pedeapsa adei...sa vedem...daca nu vei reusi sa indeplinesti pactul, ti se va lua reperul ultimilor 3 ani. nu cred ca va durea lipsa lui, ci lipsa semnificatiei lui.
    insa, problema nu se pune la nerealizarea pactului, ci la neatingerea scopului pentru care a fost facut pactul. iar pentru asta nu se poate impune o pedeapsa.

    RăspundețiȘtergere