duminică, 14 iunie 2009

''undeva intre teama si sex''

oamenii trec peste experiente. trec peste alte persoane. trec peste tot, uita sau vor sa faca asta. reusesc sau nu. ea nu. si ma chinuie, vorbeste cu mine despre lucruri pe care le stiu, le stiu poate chiar mai bine decat ea...e un alt nivel. si nu ma crede cand ii spun ca nu are dreptate. si se agata de o idee, o idee care nu ii e permisa. si esti atat de vulnerabila, ar putea atat de usor sa te schimbe acum o persoana care stie sa minta frumos. si imi transmiti vulnerabilitatea ta. imi stiu pozitia, nu cred ca m-ai putea da jos de acolo. dar in schimb, ma faci sa vreau sa ma schimb in relatia cu tine.

reactionez puternic. si e greseala mea. vreau sa pot fi sincera cu tine, ma tot scuz, nu iti dai seama de ce si nici nu vrei lamuriri. crezi ca e o experienta unica. cotezi cu foarte bine pentru ca nu ai termen de comparatie. dar exista si mai bine. si vei ajunge si la nivelul ala.

totul se reduce la un joc de sah. primul care va face o miscare gresita...va pierde. sper totusi sa nu fiu eu aceea. nu imi doresc nici sa fii tu in situatia asta. poate vom reusi cumva sa facem o remiza, sa fie o situatie win-win. sa vedem mai mult partea buna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu