miercuri, 24 iunie 2009

ask him about the title

mi-e dor de el. sau poate ii simt lipsa. sa vreau sa il vad. sa imi zambeasca, sa ma intind pe perna lui. sa ii simt mirosul. hm...mirosul. mi-e dor de mirosul lui. sau doar ii simt lipsa.

azi a fost o trezire dupa doua zile in care am stat doar in casa. ma omoara statul in casa, ma lasa fara energie. am fost pentru putinele ori in viata mea...la piatza. piata din capat de la ira. cum se traieste acolo...pentru ce? pentru bani iti lasi acasa toata viata si pleci cu legumele dupa tine...ca sa ajungi in cluj unde sa stai toata ziua si sa incerci sa iti vinzi productia. iar cand vine seara, sa acoperi pe acolo si sa te retragi in spatele masutei pe care iti sta asezat cantarul. si sa incerci sa dormi pe salteaua adusa de acasa, asezata pe jos. cata intimitate poti avea acolo? cat de mult depinzi de soarele si ploaia care apar. cat de greu poate le e cateodata. si ma gandesc la mine. ce bine ma simt cand ajung la el, cand ma intampina cu un zambet, cat de placuta e intimitatea cu el. si zic un mersi. ca exista, ca am ajuns sa cunosc si asta, ca totul e in felul in care e.

am ajuns sa simt nevoi:)) nevoi pe care tu le simteai, si care pentru mine nu insemnau prea mult. nu e prea bine atunci cand nu ai termen de comparatie. desi un termen de comparatie prea bun te poate ajuta sa o iei razna si sa te comporti ciudat. si pentru a aduna termene de comparatie ai nevoie sa traiesti, sa experimentezi si sa intelegi. uhhh

spunei ca nu ai facut niciodata dragoste. si spuneai ca pentru a se numi asa e nevoie de doi care se iubesc. tot nu sunt de acord cu asta. si am avut ceva nopti pentru gandit. tu iubeai, tu ii iubeai pe cei doi. asta e...making love. faptul ca ei nu erau in situatia asta nu schimba cu nimic ceea ce faceai tu. asta ar insemna....nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna asta pt mine. poate nimic. imi doresc sa revin la ce a fost. la ce simteam atunci. la cat de sigura eram in ce categorie sa incadrez ceea ce faceam. dar nu....and it's been a while.

oarecum mi-e bine. promit ca imi va fi si mai bine. poate ma va face sa incadrez ceea ce e acolo unde ii e locul. poate mai tarziu, poate mai sus. poate totusi in viata asta.




ma intorc la viata reala. maine un examen. apoi inca unul. apoi incepe viata. viata pe care mi-o voi face exact asa cum vreau. foarte posibil complicata si dulce. vom vedea. de aia mai avem zile, sa vedem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu