sâmbătă, 30 mai 2009

all the way

mai avem nevoie de cate o schimbare. poate de o zi intreaga petrecuta dezbracati in pat. o zi fara reguli, fara programe, fara nimic. o zi de leneveala dulce si bine-venita. si nu prea am inspiratie, mi-a ramas o mare parte din ea pe la el.

si de ce lucrurile care ne cresc si care sunt benefice pentru noi pot fi vazute ca si gresite de altii? ce e asa rau in a scrie un biletel pe o hartie roz tipului pe care l-ai observat pentru a doua oara in zorki? si care ti-a zambit pentru a doua oara. si de ce ma rog isi pune ''prietena'' sa te sune? ce, a fost doar o gluma! sau cel putin asta a devenit. si nu merita sa te simti prost pt ceea ce ai facut. e vorba de statistici, nu?

unii oameni te pot face sa ai ce scrie, sa vrei sa faci asta. imi place sa vad cat de usor poti sa cuceresti, am simtit-o pe propria piele. si dai dependenta, imi e dor de povestile tale si sa faci pe ironica cu mine. si uh...cum iti dai seama de anumite lucruri.

accept. nuj in ce masura e acceptare neconditionata, dar chiar accept. tot ce vine, fara asteptari prea mari, sau cel putin sper sa fie receptate asa si de cealalata parte. poti vedea cu alti ochi tot ce se intampla. si poti sa renunti la ceea ce trebuie. poti alege.



ar trebui sa incep sa ma concentrez. dar e asa de bine sa fii descentrat.

te pupili, pupi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu