sâmbătă, 23 mai 2009

treceri, schimbari, intalniri

nu imi prea plac chestiile formale. le accept daca presupun intalniri cu oameni dragi mie. si incep astfel sa imi placa. in 6 iunie la ora 10 de dimi ne intalnim si plecam. dam chef mare, plecam toti ''la pescuit''. si va fi interesant, un ultim suflu nou inainte de sesiune. si mi-s dragi, fiecare cu fixurile lor, la cat m-au tot pasat, luat pe sus, calcat, gadilat, invartit... da, mi-s dragi.

ar trebui sa poti lua cu tine oamenii care iti lipsesc. oriunde ai merge. asa n-ai mai avea motive sa te gandesti la ei, sa le dai semne. ar fi acolo, sa te poti uita in ochii lor si sa ii faci sa zambeasca.

a aparut o schimbare in viata ei. la cat de frica ii era initial, atat de mult ii place acum. incep sa vorbesc despre ea. revin la stilul meu. si mi-e frica sa nu te dezamageasca. vreau sa fie exact asa cum il percepi, sa mai cresti inca putin, sa treci la un alt capitol. dar vreau asta numai daca iti va fi mai bine decat ti-a fost in ultimul timp. poate si din egoism, nu vreau sa te pierd. ( poate cineva sa te ia de langa mine?)

am nevoie de ironia ta, e o ironie care pentru mine nu doare, de apropo-uri si replici tintite. stii mai mult decat stiu eu de multe ori.

si iar am ajuns sa ma gandesc la un moment dat....ce caut eu aici? poti sa iubesti din toata inima ta un om, si totusi sa nu fii indragostit de acel om. spuneti-i cum vreti. camaderie, obisnuinta, haz de necaz sau pur si simplu intamplare. si nu poti gandi atat de departe precum ar vrea. si te mai irita cateodata ceea ce face, poate ceva mai des. si incepi sa observi ca are defecte, ca e pampas in anumite situatii si ca nu se poate descurca. pana acum o scoteai la capat. daaaaar....parca nu mai esti atat de motivat, parca nu mai simti ca ceea ce faci e pentru a-l creste. si il cresti pentru tine, te straduiesti sa fie cat mai bine. asta credeai atunci....acum......?



Un comentariu:

  1. Suri: "nimic nu o va putea lua pe ea de langa tine. nimic si, mai ales, nimeni! e absurd de imaginat o situatie in care o eu sa se desparta de cealalta parte a eului, nu? nu-ti face griji, un strain nu o poate dezamagi. ...ce cauti tu acolo? completarea! cealalta parte a trairii: sa fii indragostit de un om, dar sa nu-l iubesti. iar atunci e un cuvant atat de vag...cel mai vag cuvant, mai vag decat vag in sine. niciodata nu are inteles singur, de sine statator. trebuie definit de fiecare data si inseamna ceva diferit mereu. de aceea, e si cel mai relativ cuvant si foarte schimbator. atunci si acum nu pot coincide. ...iar acum e efemer, doar un moment, dureaza exact cat timp il spui...cat timp il simti...si se va transforma in atunci. totul va fi bine! tu vei fi bine!"

    RăspundețiȘtergere