joi, 14 mai 2009

http://http://www.youtube.com/watch?v=w55Nib4uf1U

am o problema cu versurile piesei. chiar am. so...here i go.

I'd give it all up but I'm takin' back my love
I'm takin' back my love, I'm takin' back my love
I've given you too much but I'm takin' back my love
I'm takin' back my love, my love, my love, my love.

i've given you too much? da se poate sa dai prea mult cand vine vorba de true love? sau sa iei inapoi ceea ce ai dat, asa...macar o parte ca sa nu primeasca celalalt asa mult. e o tampenie. cand chiar vorbim de love, dai. pt ca asta e normal, sa dai si sa nu te tot gandesti ca oare...ii dau prea mult...oare ar trebui sa maresc doza? nu, nici prin gand nu-ti trece. ce sa faci? intr-o relatie intotdeauna va fi cineva care da mai mult si altcineva care primeste mai mult. dar nu asta e important, oricum ai face asta se va intampla. si cum poti tu sa cantaresti cat inseamna prea mult, prea putin sau destul? cantaresti in priviri, sau in sarutari, sau in imbratisari, in mangaieri, in ore de apropiere, in zambete, in lacrimi de bucurie, in obiecte, in strigate, in telefoane sau sms-uri, in timp acordat? cum faci? asa....ca sa stiu si eu care e etalonul de masura. exista unul? si atunci...asa ne place sa spunem asta -l-am iubit prea mult-. da, ne ridica, noi suntem aia care au dat si nu au primit la fel de mult. dar hai sa fim seriosi! roata e perfect rotunda. si se invarte, va ajunge intr-o forma sau alta si impotriva acelei persoane. si atunci satisfactie din partea noastra, hihi, a primit exact ce mi-a dat mie! nici asta nu e ok. pentru ca roata aia ramane perfect rotunda si dupa asta. si nu se stie niciodata cat se va mai invarti si in zona cui se va opri. si totusi, e asa mishto sa poti sa doresti numai binele unor persoane care te-au ranit. atunci demonstrezi cu adevarat ca ai invatat ceva si ca ai trecut peste unele incercari. asta te poate elibera!

later edit: am fost corectata. si mai exact la ''I've given you too much'', care se refera la lucruri materiale si nu cum am interpretat eu, la giving too much love. da, poate ca ai dreptate. si dreptatea ta pe mine ma trimite la pietro gralla, iti las totul si plec. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu