miercuri, 6 mai 2009

fronturi

e destul de greu sa joci pe doua fronturi! oare lumea cum reuseste? culmea, pana acum puteam sa ma fac nevazuta o zi, chiar si doua. dar azi, nu mai pot. acu cand incep si eu sa invart lumea imi acorda mai multa atentie? de ce oare? se simte, ha? poate ca totusi da. refuza sa imi raspunda la telefon, refuza sa imi raspunda la mesaje. dar are timp, la fel cum si eu am motiv, am poveste pusa la punct. si maine oricum va pleca. maine voi ramane iar eu si cu mine. sper sa plece cu zambetul pe buze. sper sa pot fi simpatica maine, am sa incerc oricum.
si mi-e inima grea. si e o senzatie neplacuta. si sper ca totul se va rezolva cat mai bine posibil, ca eu voi fi putin mai atenta pe toate planurile. e vina mea. e numai vina mea. dar nici nu vreau sa imi asum responsabilitatea. pentru ca risc, si nu vreau sa pierd.

later edit: cata putere poti avea asupra unui om care te iubeste. dar mai e si o problema...uneori atunci cand incepi sa exerciti puterea, o pierzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu