miercuri, 20 mai 2009

un film

cat de efemer e totul. ce faci atunci cand se termina, atunci cand cineva iese si pleaca? atunci cand il consideri pe acel cineva deasupra tuturor? proasta alegere, sa ajungi sa te caracterizeazi in raport cu o alta persoana. u're the best part of me. proasta alegere.

si vei mai putea sa te multumesti cu altcineva si altceva? sa fii fericit si sa poti zambi cu adevarat? eu nu pot. eu nu pot sa ma multumesc cu ceva mai putin. am vazut ca se poate, si atunci...de ce sa accept mai putin decat stiu ca pot primi? you can be the best of whatever you are. you can try to be. what if you fail? u'll try again, and again and again. and u will get there. one way or another.

am nevoie de o distragere. o adevarata distragere.



later: asa-i ca nu ar trebui sa te simti aiurea, sa te ascunzi? sa te rusinezi sau cine stie ce alte sentimente din familia asta? aproape totul despre nimic.
vibram. eu vibrez momentan negativ. simti, ha? tocmai de aia stai cumintel, e mai safe, ceva mai sanatos. hihi....se pare ca te risti totusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu