sâmbătă, 16 mai 2009

gelozii

de ce suntem gelosi pe oamenii din jurul nostru? ei ajung undeva unde noi nu, fac ceva ce noi nu, au ceva ce noi nu, gandesc ceva ce noi nu, primesc ceva ce noi nu, traiesc ceva ce noi nu, sau pur si simplu pentru ceea ce sunt. si e un sentiment normal, toti am trait asta la un moment dat.

de ce am simtit eu gelozie, chiar daca a fost pentru doar cateva secunde? nu ar fi pt ca nu am incredere sau pentru ca mi-as imagina cine stie ce scenarii. nu. e pur si simplu pentru ca stiu cum ma simt eu acolo. si stiu cum imi place sa adulmec. in unele locuri, pur si simplu te simti in largul tau fara sa conteze persoana, dispozitia sau alte variabile. si e seara, seara e cea care te prinde si mai tare in locul ala. si eu sunt acasa, cu lumina aprinsa, perdelele trase si un monitor luminand si mai tare.

oare scumpa mea ce face acum? sper sa nu iti para rau pentru ca ai iesit. sper sa te simti bine...desi acolo nu e neaparat un loc in care tu sa te simti in largul tau. dar poti face sa iti fie bine. sper ca asta vei si face. te poop, sa ai o noapte frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu